Friday, January 7, 2011

beGin

masok hari ni da hari ke tujuh aku selamat mendaftarkan diri sebagai pelajar..
haha..agak rumit sekali perjalanan selama tujuh hari ini..
ok..kite cerita dari 1 haribulan 1 2011..
aku ke segamat menunggang jentera kuat aku..ex5..
hahah..
perjalanan yg berliku,penuh cabaran aku lalui..
aku bertolak selepas zohor dalam kol 1.45 gitu..
sejam pertama aku tiba di perhentian simpang renggam..
rehat jap..amek anging segar simpang renggam..
haha.ada la dalam 5 minit aku rehat..
pastu aku teroskan lagi perjlanan..sejam berikut destinasi di exit yong peng selatan..
total mase tok sampay yong peng adalah 2 jam..
berhenti seketika bersama teh tarik..:D
teroskan perjalanan smpai la segamat..
ada la dalam 2 jam tok sampai pekan segamat tu..
smpai je segamat cerita berakhir tok hari ini......
ok..kite cerita 2 haribulan 1 2011..
smpai di segamat kol 2..
aik??
tibe2 je?
haha..
mang tibe2..
ok..teroskan cite..jalan dgn my cinta..wewit..kat segamat..shoping2..
wakakaka..
byk dwet bang??
mang byk..byk la sgt..kite ni menumpang kaye je..
huhu..follow2 shopping..
teman cinta hati wat rambot..
panjang sgt da tuh rambot tu...nk gak tgk pendek...:D
selesai meronggeng kat segamat..aku pon blek anta cinta hati kat uitm...
wakaka..
pastu barulah aku mulakan mission impossible aku ni..
dalam kol 5..
aku merayau2 kat pekan segamat...hampir pecah da kepale ni tgk org segamat ni..
mcm2 perangai...
5 6 kedai jugak aku kua masok...xjumpe jugak..
jumpe ape?
opss...lupe nk gitau mission aku..
actually aku nk carik hadiah besday..
tomorrow my baby besday k..sweet 20..wahahah..(tue da makcik oi)
haha..1st time ni nk bg present tok besday cinta ni..sebab tu mission ni impossible..wakaka..
tok pengetahuan kami bahagia k..:D
dekat setengah jam jugak lah mase di habiskan dok mencari sesuatu yg indah..hahaha..
akhirnye ketemu jua..
aku nk jadi org pertame wish besday die n org pertame bg hadiah..
hahaa..
kol 9 mlm aku dtg kolej die wat surprise yg x surprise..
sb ape xsurprise??
sebab die x terkejot pon..huhu..
xpela..pape pon aku da wish..
tp yg mnyedihkan aku x dpt ade dgn die time kol 12 tu..
huhu..sori sgt2 k..
tutup cite 2 hb..
cerita 3 haribulan 1 2011..
 permulaan kelas bg insan2 bername pelajar..
aku ni name je pelajar..tp belom sedia pape pon..
baru terhegeh2 nk setting jadual..
bgn kol 10 pagi..siap2 teros g bilik lecturer tok setting jadual..
pom pang pom pang..xsetel gak..
ceritanya skrg ni aku da malas ni cerita lg sebab smpai hari ketujuh ni la baru setel jadual aku..
senang cite hari keempat lima enam n tujuh aku wat bende same..
wakakkaa..
penat dah..
lokasi skrg kat rumah..
blek jap lawat mak ayah..rindu..wakaka
actually nk amek barang..
next week baru lah kite mula perang..fisabilillah!!
mulakan kelas dgn semgat yg baru!
insyaAllah..doa mak ayah diiringi sejuta kate semangat..moga2 ape diinginkan termakbul...
amin..~~

No comments:

Post a Comment