Wednesday, February 16, 2011

HarD timE?

aduh..hari ni saje 2 kali ibunda tercinta aku call..mcm biase lah bebel saje..risaukan anak die yg jao di "oversea" ni..maklumlah segamat kan baru pas banjir,,bley panggil laot dah..asyik2 bende yg same je diulang..
"esan belaja btol2,,naikkan pointer tu".
.ades..nk melawan x boleh..terpakse lah dengar..lagipon bende yg disuroh tu untuk kebaikan jugak..mane ade ibu yg xnk anak die berjaye..pape pon aku beruntung dpt mak mcm ni..bak kate mmbe aku.."selagi mak kau membebel selagi tu lah die sygkan kau"..everythig yg terjadi kat kite mak dgn ayah jugak lah tmpat yg kite tok mengadu..tp kadang2 terlintas kat ati tok x nk bebankan diorg..ades..harap2 lah aku x bebankan diorg..INSYAALLAH..tp kalau nk ikotkan time aku tengah gundah gulana ni..entah lah..something wrong somewhere..HURMM..xnk lah bebankan sape2 lagi..klau boleh susah senang kongsi lah same2..x suke perasaan terGANTUNG macam ni..
MAK!!:'(

No comments:

Post a Comment