Friday, June 10, 2011

no more

Selepas solat subuh gua teros pergi ke dapor tegok air segelas dua. Terasa dahaga pulok pagi-pagi ni. Bebudak rumah sibok lagi membantai mimpi indah. Cis.. mentang-mentang tak da kelas. Holiday awal sehari. Tapi, gua tak heran mane pon pasal gua syukur sem ni jadual gua tak mengusotkan kepala gua.

Gua berdiri depan laman rumah. Baru gua perasan laman rumah gua ni macam celaka kotornye. Dengan hati redha berbaur PAISEH dengan bebudak rumah gua, sampah-sampah kat laman gua clean up. Dalam bab lain gua pelik bukan main kamcing lagi bebudak ni tapi bab nak gotong-royong time tu la korang tengok macam-macam alasan keluar. Haizz... Tak pa la. Gua sayang membe-membe gua. GUA IKHLAS GENG ((:

Jam kat phone gua menunjukkan pukul 8.24 pagi. Kelas pukul 10 pagi. Berat sungguh hati nak pergi kelas kena pulak dengan bebudak rumah yang tak support membe punya. Inbox message still kosong. Dari semalam gua tunggu someone ni. Gua pikir gua dah boleh stop menunggu. Start fresh today san!!

Laptop kat katil gua capai. Power on sambil sepak-sepak membe gua yang gua tak nampak macam manusia dah. Hoh.. Macam badak air tido. Gua log in fesbuk gua. notification tak kurang hebatnya dari semalam. Tergelak jugak kekadang melayan social network ni. thumbs up to Mark Zuckerberg. Gua belek2 page sorang-sorang membe gua. Macam-macam status dilontarkan. Masing-masing nak luahkan hati masing-masing. Sampai kadang-kadang benda yang tak patot pon diceritakan. Dari biasa menjadi mesra. Mesra itu indah namun kadang-kadang manusia berbeza tafsiran. Tafsiran ini lah membuatkan gua terasa untuk memutuskan sesuatu. Account setting gua click. Cursor gua hala ke deactive account. Lafaz bismillah dengan ini secara langsung gua tutup account fesbuk gua...
Frustrated because i cant tell if it's real. Mad because i dont know how u feel. Upset because we cant make it right. Sad because i need u day and night. Angry because u wont take my hand. Aggravated because u dont understand. Disappointed because we cant be together, but still i'll miss u forever.



No comments:

Post a Comment