Sunday, April 10, 2011

???

Gua termenung seketika menikmati udara pagi kat depan rumah sewa gua. Terasa hilang seribu satu kekusutan kat kepala gua ni. Kebelakangan ni banyaj bende yang jadi. Semuanya memenatkan + menyusahkan gua. Haisshh.. Tapi tak pe. Hidup mesti ada cabaran. Lagi pon gua dah biasa dengan cabaran-cabaran ni. 

So, lepas gua raih semangat pagi kat luar rumah ni gua masok dalam balik pastu gua start packing barang2 nak blek kampus. Rumah ni dengan kampus mane lagi penting? Dua-dua penting dan dua-dua ade function. kekeke.
Setel semua gua bukak laptop gua godeh2 fesbuk gua. Entah ape tah gua carik pon gua tak tau. Tibe-tibe gua teringat bala-bala yang akan datang. Dengan kad atm gua tetibe je rosak cip tak boleh bace. Gua heran betol.
Gua dah nampak dah flow next week mcm mane. Sure die la. Test start esok straight sampai rabu. Gua rase down gile. Mood study tah bile nak datang. zzzZZZz

Malam ni pulak ade dinner. Gua dah plan nak join dinner kali ni. Gua rase gua ni mmg tak gune sebagai student kos gua kalau gua tak pergi dinner kali ni. Pasal apa? Gua tak pernah join pon mane2 aktiviti kos gua ni. kekekke. Tapi entah la. Gua tak paham kenapa perlu last minute bala. Tak boleh ke stick to the plan? cis....

Tapi sekarang ni gua tengah pikir macam mane gua nak berhadapan dengan situasi minggu hadapan. Someone help me please. Don't let me die alone (>.<)

No comments:

Post a Comment