Wednesday, December 15, 2010

aku seorang gEmbenG

tajuk entry kali ni agak pelik..haha.nga bosan ni sbnrnye..kepenatan blek dari kerja..hari ni smpy rmh kol 9(overtime :D)..hehe..terniat plak ati ni nk tulis pasal gembeng..haha..untuk pngetahuan semua aku ni mang gembeng..skit2 je nges..senang cite org ckp ati tisu..hahaha..tp ketahuilah stiap titisan air mate yg mngalir bukanlah kerana suka atau duka semata-mata..tp stiap titisan tu memberi byk makne bg aku..
xkan aku bazirkan air mate ni hanye untuk perkara yg remeh.xsemua org tahu ape yg kite rase kan..kalau ikot rase ati ni mang xsemua dapat dituruti..ade pepatah berdiam lebih baik dari berkata2..tapi persoalannye adakah itu jalan yg terbaik??so,,jika aku buntu..jika aku sedih..jika aku keliru..air mata jadi temanku..sekian~~:D

No comments:

Post a Comment