Tuesday, December 14, 2010

imPian

bile cerita tentang cita-cita..mmg byk yg dicitakan,,tapi persoalannye skrg adlah usaha yg aku curahkan..
sudahkah ia mencukupi??kadang2 impian yg dicita luar dari jangkaan kite..so,,x terkecuali aku..
mcm2 yg diimpikan..huhu..wat mase skrg ni aku dalam usaha tok abiskan study dulu..
study pon tunggang langgang lagi..byk nk kne adjust..tgk org len berjaye terasa jugak aku tok berjaye..
haha..ni pon cuti sem tinggal berapa lame je lagi..aku harap niat suci aku ni kekal la sampai bile2..
thx kepada mak ayah aku yg still lg ade tok aku..walaupon kadang2 aku down sgt dgn ujian dunia ni..xlupe jgk kat my sweety nor hidayah binti a.rashid yg byk jgk supprt aku...thx byk2..i hargainye..kepade rakan2 aku jugak thx sbb byk btolkan keadaan aku ni..papepon life must go on..hehe..wish me luck!!!

No comments:

Post a Comment