Monday, December 13, 2010

hidupku sEbaGai DISPACTH

sudah menjadi satu kebiasaan bagi seorang student untuk bekerje ketika cuti..xkesah la cuti saket,cuti mengandung,cuti beranak..tp yg aku sedang lalui cuti sem,..
haha..xterkecuali la aku ni haa..mesti kene keje..maklumlah...nxt sem agak sesak jugak perjlanannye..
start cuti sem lepas aku pon apply la mane2 keje kosong..ingt nk wat part time je..
mcm2 tmpt lah da g..tunggu punye tnggu akhirnye dapat la jugak aku keje..haaa..ni loa keje aku..sbagai dispacth..main item dalam company aku keje ni ialah NUMBER PLATE..haha..bos aku cina..name die pon da nk same dgn name panggilan aku,.haha,,aku start keje 24/11/2010...1st2 agak kekok jugak la keje ni..maklumlah..aku ni bknnnye tau jalan sgt..x reti nk merayau2 ni..:D hahaha..masok keje kol 9 balek kol 6..
ok la keje ni..carik pngalaman..xthn keje ni cume dgn cuaca je la..skrg ni pon cuaca kejap ok kejap x..
mnyampah,.hahaaha,..kalau kene part tghari mmg la terbek..cukup bulan jadi macha aku..
hahaha,,masok hari ni da 18 hari aku keje...plannig tok brhenti maybe 24/12/2011..ckop sebulan aku keje..hehe..pastu nk sambung study plak..nxt sem xley men2 lagi..:D

No comments:

Post a Comment