Tuesday, December 28, 2010

s0l0

wah..
hari ini mmg mcm org gile..
pagi2 lagi da kua rmh..
after hantar my adik g byk yuran dan segala pembayaran tok skola die aku tros kua g shopping..
dalam kol 1 gitu aku da smpy angsana..
jalan la ke hulu ke hilir..
nek muak da dgn angsana ni sbnrnye..haha..
tp nk wat cam ne..
dekat setgh jam melanguk kat angsana tu dpt la aku bwak satu tshrt blek rumah..
lame gak dok tenung belek tenung belek..
last2 beli jugak..
harge??
rahsia..:D
after that i tros ke jusco tebrau..
ingat nk ajak mmbe..
tp smua bz dgn hal masing2..
so mang aku ni solo runner la jwbnye..
huh..walaupon jusco ni cume 3 tingkat..
tp penatnye ya Allah..
huh..dekat jusco xla lame sgt..
xsmpy stgh jam aku da bla g johor jaye..
ingt nk jumpe mmbe lame,..
aduh..
ape la naseb aku..
smua xde..
huhu..
jam tepat kol 5 aku pon smpy rumah..
selama idop aku..berjalan selama 8 jam tanpa henti hanye mmbawa blek sehelai tshrt..
berbaloi kah?
haha..
tp..
the most important thing is..
aku solo hari ini..
rindu plak zaman skola dulu..
aik??
hahaha..
nothing lah..
walaupon hari ini aku solo..
adakah hari esok aku akan solo??
it'all nonsense..:))

No comments:

Post a Comment