Sunday, March 6, 2011

insomnia

Jam dekat fon gua amati sebaik mungkin. Pukol 5.25 pagi?? apa kes gua ley insomnia ni?? abis satu katel gua kerjakan. Kiri, kanan, tonggeng, lipat, tiarap, bersila hampir smua style la gua praktikkan tp tetap gak gua tak boleh nak pejam kan mata gua yang dah habis kuyu smacam dari td ni. Niat sudah pon gua tanam. List mimpi pon gua dah susun baik. Apa lagi tah yg gua rasa tak kena. Maybe doa tido gua salah. Cuba check..

"Allahumma bismika amutu waahya'..."

Haishh.. gua tak banyak pikir lagi gua decide untk on laptop. Nak tgk movie? Habis khatam movie dlm laptop ni aku telaah. Nak maen game? Gua tak tau game ape lagi yang gua tak main dalam laptop ni. Gua rasa solitare kot. Lastly, gua pilih untk hupdate blog ni untuk luahkan insomnia gua ni....

Errr.. gua rasa gua dah abis try cari idea untuk tulis something ni. Idea malu malu nak sampai time time camni. haizzzzzzzzz....

*2 minit selepas perahan otak...

Gua dah nekad. Ni keputusan gua. Kopiah sama kain pelekat dah lambai lambai kat gua. Gua rasa destinasi gua Masjid As syakirin... selamat bersolat subuh dan gudnite..

No comments:

Post a Comment